Haber

FIFA, Visa ile küresel ortaklığını FIFA Dünya Kupası 2026™’yı da içerecek şekilde genişletiyor

  • FIFA’nın dünya çapındaki iş ortağı Visa, Visa kart sahiplerine FIFA turnuvalarına erişimden özel kampanya ve promosyonlara kadar birçok ayrıcalık sunacak.
  • Visa ve FIFA, FIFA Dünya Kupası 2026™’da taraftarlara çevrimiçi bağlantılı deneyimler sunmayı amaçlıyor
  • Visa, 2007’den bu yana 40’tan fazla FIFA etkinliğine turnuva deneyimi kazandırdı

FIFA, dijital ödemelerde dünya lideri Visa (NYSE: V) ile Resmi FIFA Ortağı olarak iş birliğini genişlettiğini duyurdu. 2026 yılına kadar sürecek olan yeni anlaşma, 2026 yılındaki tarihin en büyük FIFA Dünya Kupasını da kapsıyor. Futbolun yanı sıra, futbolun gelişimi yoluyla sporcuları, taraftarları ve iş ortaklarını desteklemek için heyecan verici gençlik etkinlikleri, plaj futbolu ve FIFAe etkinliklerini de içeriyor.

FIFA Başkanı Gianni Infantino şunları söyledi: “FIFA, büyük bir gelecek vaat eden Visa ile uzun süredir devam eden ve başarılı ortaklığını sürdürmekten heyecan duyuyor. Visa’nın taraftar deneyimini iyileştirme konusundaki kararlılığı ve ödeme teknolojilerine yenilikçi yaklaşımı, FIFA’nın futbolu küresel ve uluslararası hale getirmesini sağlıyor.” herkes.” “Birlikte dünyanın her yerindeki hayranlara olağanüstü anlar yaşatmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”

Visa, FIFA’nın dünya çapındaki etkinliklerinin Resmi Ödeme Teknolojisi Ortağı olmaya devam edecek ve FIFA’nın tutkulu hayranlarına kesintisiz ve güvenli bir ödeme deneyimi sunacak. Bu iş birliği sayesinde Visa kart sahipleri, FIFA turnuvalarına özel erişim, kamera arkası etkinlikleri ve satış öncesi fırsatlar, FIFA mağazaları ve FIFAstore.com üzerinden online alışveriş gibi yenilikçi kampanyalardan yararlanabilecek.

Visa Dünya Pazarları Küme Lideri Oliver Jenkyn şunları söyledi: “FIFA ile olan işbirliğimiz markamıza, iş ortaklarımıza ve kart sahiplerimize büyük faydalar sağladı. Dünyanın en popülerleri arasında yer alan bu spor turnuvaları için uzun vadeli ortaklığımızı sürdürmekten ve kusursuz bir ödeme deneyimi sunmaktan heyecan duyuyoruz.”

Visa ve FIFA aynı zamanda şimdiye kadarki en büyük FIFA Dünya Kupası™ ve diğer FIFA turnuvalarında taraftar deneyimini optimize etmek için birlikte çalışacak ve Visa’nın “Dijital Taraftarlar: Çevrimiçi Bağlantılı Deneyimler Fandom’un Geleceğine Nasıl Güç Verebilir?” raporundaki bilgilerden yararlanacak.

FIFA İş Lideri Romy Gai şunları söyledi: “2007’den bu yana Visa, geçen yıl Katar’da düzenlenen FIFA Dünya Kupası ve yine geçen yıl Avustralya ve Yeni Zelanda’da düzenlenen rekor kıran FIFA Kadınlar Dünya Kupası dahil olmak üzere 40’tan fazla FIFA Dünya Kupasına ev sahipliği yaptı. Programda ödeme deneyiminin sağlanmasında kilit rol oynadı. Taraftar deneyimi 16 yıllık işbirliğimiz boyunca büyük aşamalardan geçerek gelişmiş olsa da FIFA ve Visa, 2026 FIFA Dünya Kupası’na kararlıdır. “Daha modern, dijital, kişiselleştirilmiş ve kusursuz satın alma deneyimleri sunmaya odaklandık” dedi.

Visa Pazarlama Lideri Frank Cooper, iş birliğini şu şekilde değerlendirdi: “Visa’nın FIFA ile işbirliğindeki ana hedeflerinden biri, hem taraftarların hem de sporcuların deneyimlerini zenginleştirmektir. FIFA 26. Dünya Kupası, Visa’nın bu hedefe ulaşması için eşsiz bir fırsat sunuyor. Rekabetçi sporlar, “Kabul edildiklerinde aynı zamanda sürekli gelişen bir ticari alanı da temsil ediyorlar. Bu, Visa’nın kültür ve ekonominin kesiştiği noktada faaliyet göstermesine ve ister yaşam heyecanını paylaşsınlar ister kart sahiplerimizin maç gününde yüksek beklentilerini karşılayabilmesine olanak tanıyor.” odalardan veya tribünlerdeki aksiyonun kalbinden. .

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu